Sammanfattning av sommaren !

Slappa slappa slappa =) Dricka kaffe, shoppa, spela tv spel, umgås med Linda =)

Shoppa mer, dricka öl och vin, spela ännu mer tv spel och umgås, haha, vilken sammanfattning.

Varit hos pappa i Bro/Sthlm och träffat lite släkt, det var kul, var mysigt att få träffa pappa.
Var bjuden på fest hos dem 5/8 men det gick inte..tråkigt. Imorn åker jag och Petter till Stockholm och ska bo på Globen Hotell. Yey!  http://www.globehotel.se/ Det blir massa shopping för min del, och mysiga middagar, utekväll, kanske även gröna lund/skansen m.m..och mysigt att bo på hotell. Kommer hem lördag kväll och på måndagen fyller Petter 24 år, så då blir det kalas här =)

Ja vad har jag gjort mer..vi var i Tällberg en vecka, det var jättemysigt..bra väder på dagarna, regn på kvällarna..Ikväll var vi på Rio och även det var mysigt..

Ja, sommaren kan beskrivas som mysig! Vilket är väldigt bra..kommer snart uppdatering med vad jag shoppat =)




Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en riktigt trevlig sommar, själv har jag haft sån trevlig sommar, så det var längesen jag kan minnas att jag haft så här trevligt om somrarna... Underbar sommar, och så har man fått en ny vän oxå.. jo jag syftar på dej!! Inga fel alls måste jag säga!! Ha det gott, och ha det trevligt i stockholm!!

2006-08-10 @ 00:12:23
URL: http://www.kattochfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0