gone with the sin

idag har vart en lugn slappedag, bara sovit o postat julkort o hämtat ut paket på hm, synd bara att en julklapp jag beställt var slutsåld :/ sen ikväll va gabriel här o vi kolla på pirates 2 dead mens chest eller va den heter? den va bra fast inte lika bra som ettan. men de va kul :)

dock kan jag inte sova för jag har gjort någon ledsen, inte med avsikt men jag hatar det..kör med en lista jag snott för att pigga upp lite:

Inledande
01.Fullständigt namn:
Linda M Nathalie Wingårdh
02.Din ålder: 20
03.Födelsedag: 24 maj
04.Syskon: lillebror
05.Hårfärg: röd
06.Ögonfärg: melerade tror jag
07.Skostorlek: 39

Grejer
01.Var shoppar du helst?
olika
02.Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? en tatuering på ryggen
03.Hur många skor har du? massor
04.Hur många par byxor har du? 20 +
06.Har du några smycken som kostat över 1000 kr? ja

Favoriter
01.Färg?
svart, blått, lila, o så
02.Mat? pasta med röra o räkor, kött med wok, kebab
03.Killnamn? Johan, Emil
04.Tjejnamn? Linnéa
05.Ämne i skolan? denna termin: Svenska B, Samhäll B, Engelska B, Rättskunskap A o Idrott B
06.Klädesplagg? sköna byxor/jeans, linne, varma tröjor
07.Sport? Bandy
08.Musik? rock o metal
09.Fras/mening/uttyck? oj, vet inte
10.Raggningsreplik? raggar inte

Har du någonsin..
01.Snusat?
Ja
02.Rökt? Ja
03.Hoppat bungee jump? Nej
04.Brutit mot lagen? Ja
05.Fått dig själv att kräkas? Ja
06.Nakenbadat? Ja
07.Varit kär? Ja
08.Börjat gråta för att få som du vill? Vet inte

Extra
01.Tar du droger?
kaffe och nikotin, alkohol ibland
02.Vad använder du för schampoo? Sunsilk
03.Vad är du mest rädd för? småkryp, mörker när ja ska sova,
04.Vad lyssnar du på just nu? iron maiden - fear of the dark, hehe
05.Vilken bil skulle du vilja ha? subaru impreza
06.Vem fick du senast SMS ifrån? vet inte
07.Var vill du gifta dig? om ja ska gifta mig ska de va ute på sommaren
08.Hur många MSN-kontakter har du? en del
09.Hur många av dem är online just nu? vet inte

Slutfrågor
01.Pizza eller choklad?
Pizza
02.Tränar du? promenader, cyklar
03.Hur ofta? flera ggr i veckan
04.Guld eller Silver? både och
05.Vilken film såg du sist på bio? oj minns inte när jag var på bio senast
06.Vad vill du helst av allt ha just nu? mer pengar är alltid trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0