I feel so alive

oj, länge sedan jag uppdaterade nu, men jag har haft fullt upp med att fixa med lägenheten, få ny dator + att både telefon och internet vart nere i en vecka nu. vilket är telias fel..ska kräva ersättning. men idag var iaf en trevlig tekniker här i huset o så vips, fungerar det äntligen!

vad hände förra veckan? minns jag knappt själv. hm..i fredags vart jag ju utan internet o kollade på populärmusik från vittula, den va riktigt rolig. i lördags var jag på frimis o hade skoj :P skönt med gratis entré o köföreträde.  i söndags myste jag o petter med go mat o så.

i tisdags och igår åkte jag o petter runt o handlade en del, till jul o så, åt o myste. känns bra..sen igår var jag hemma o plugga o slog in massa julklappar medans jag kollade på dubbelavsnittet av O.C, och ja marissa "mischa" dör, för tydligen e dom trötta på henne :) har jag läst iaf..får se hur serien blir sen..


allt känns så himla bra nu trots att jag egentligen inte gillar december speciellt mkt..särskilt inte den 17:e..men jag har känt mig så himla glad o bra på sistone, ja förutom en jävla värk jag har då..den stör..


men imorn ska jag försöka gå till mina blommor på almstedts o på kvällen umgås med en kompis..kanske blir en sväng på krogen också. !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0