20 - och vuxen?

Var ledig förra veckan, på onsdagen fyllde jag år. Blev uppvaktad med frukost och presenter. Kinamat och öl och sedan The Sounds på Satin & ännu mera dricka..det var en rolig och bra dag.


I lördags var föräldrarna här, Petters också. Bjöd på pastasallad, tårta & sånt. Hade på mig min nya fina klänning från La Redout. Har bara fått fina presenter också, & mest sånt jag önskade mig:



2700:- presentkort på HM, 700:- kontant, en stor korg med vin, ost & kex, godis, chips, frukt m.m, 6 pocketböcker, parfym - amarige de givenchy, schampo & balsam, arvegods - en söt ask med ett fint guldarmband i,en dvd, m.m.


Och på kvällen var det förfest här och sedan utgång..blev inte dit vi ville men det var också en rolig och bra dag det.


Igår var jag på HM på stan och kolla, vet inte om jag tyckte de hade så mycket roligt, blev en top och ett par svarta träningsbyxor.
Ska till Marieberg imorn. Byta mina usla skor också..


Är ledig imorn, sen sista dagarna på praktiken tors-fredag.
Hoppas Hanna är tillbaka annars dör jag av tristess.
Idag fick jag mina kläder från H&M som jag beställt också - ett isrosa linne med paljetter, ett rosa strandlinne, en puderrosa söt kofta + två toppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0