bara sex

snodde den här från http://sexandthevillage.blogg.se/ , tyckte den var rolig :)

Är du tillsammans med någon? Typ..
Har du dumpat någon på ett svinigt sätt? Ja
Har du blivit dumpad på ett svinigt sätt? japp
Hur många namn finns det på din hångellista? Några st sisådär..

Har du
a) Varit otrogen? Ja
b) Blivit bedragen? Ja, fast jag bedrog ju honom sen..
c) Hånglat med en kompis pojkvän? Ja, haft sex
d) Hånglat med en pojkväns kompis? Vet inte
e) Hånglat med någon i dina föräldrars bekantskaptkrets? Nej.
f) Legat med två personer på en kväll? Ja

Lite gossip vill vi ha.. Har du hånglat upp nån celebrity? Nja..
Har du hånglat upp någon av samma kön (och gillat det)? Ja de var väl ok..
Okej, nu kommer det farliga frågor...

Ärligt. Hur många finns det på ligglistan? 12..
Och när rök den där oskulden egentligen? 13
Gjort en "One night in Paris"? Nej men det finns foton...
Råkat vara lite dirrrty med två personer ur samma familj? Nej
Har du nånsin haft en könssjukdom? Nej
.. Och isåfall, vet du vem som smittade dig? ..
Idkat snusk med någon i dina föräldrars säng då? Ja..
Varit fler än två i sänghalmen..? Nej..
Konstigaste plats du sexat på? En del..i en kohage kanske? hahaha
Hur många olika nationaliteter finns på ligglistan? 3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hello.. jag är sjuk idag, och imorgon ska jag på begravning är det tänkt, barnens farfar har ju dött... Så party vet jag inte om jag orkar med... borde dessutom handla en massa julklappar nu i helgen med.. har ju kvar till de allra flesta tyvärr... Korten lär jag aldrig få se igen... ska iväg och aktivera mitt bankkonto som jag har i fjugeta nu... väntar bara på ett Erik ska byta om. Jag borde egentligen bara ligga hemma.. hade feber i morse.. men vad ska jag göra, aktiverar jag det inte nu, så får jag vänta en vecka till nästa gång. Kan inte aktivera det här i Örebro utan legg... Kram på dej, om jag inte orkar dricka alkohol så kanske vi kan ta en kaffe??

2006-11-30 @ 15:33:07
URL: http://chagak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0