I find it kinda funny

helt klar med lägenheten nu sen några dagar, ska bara fixa lite i en bokhylla som jag inte orkat ta tag i..har ju religion den här veckan, och det är faktiskt kul, idag besökte vi en kyrka och en moské, och visst, det är fint, men ja..somnade när jag kom hem.

igår var jag på co och köpte mig en telefon med headset, känns lite lyxigt :) sen köpte jag lite julklappar och i en butik hittade jag något jag saknat länge: Lipsmackers! de gamla originalen som jag inte sett sen jag var 14 eller nåt.  iaf, sen käkade jag och petter ihop här hos mig.

vi ska skriva ett arbete också, jag valde sekter, så det kommer jag sysselsätta mig med hela dagen imorgon och så är det prov på fredag.. sen på kvällen tänker jag gå ut och ha kul!

And I find it kind of funny,
I find it kind of sad,
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallå på dej, hoppas att du får kul i helgen!! Själv ska jag nog försöka ta det så lugnt som möjligt... måste ju gå upp ybertidigt på måndagen sen... huvva.. börjar jobba klockan 06.... gäsp. Hoppas att du får kul när du går ut!! Kramis

2006-11-23 @ 20:14:10
URL: http://chagak.blogg.se
Postat av: Linda

Hallå, där.. igen.. Menade inte att du skulle ta åt dej ordagrant, jag vet ju att du brukar kommentera och så.. Vilket är jättetrevligt. Men det finns betydligt fler läsare, som inte kommenterar alls... Hoppas att du får skoj i helgen. Du får absolut komma å fika på söndag, med lite tur så finns det sockerkaka kvar till kaffet, gjorde en igår. Men vid 4 tiden så åker vi in till Linde med barnen och lämnar dem till sin pappa igen. Vi är väl hemma vid sjutiden igen då...

2006-11-25 @ 09:23:59
URL: http://chagak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0