intuition

de säger att man ska följa sin intuition..känner mig ofta knäpp när jag gör det, för ibland gör jag impulsiva saker som..ja jag vet inte, inte som är dåligt kanske, men..väldigt oförväntade, kanske man kan säga.

känner mig helt slut i huvet.. ringde på en lägenhet igår som jag hittade på blocket, då var jag favoriten sa hon jag ringde till och det var jag idag med, för jag fick den! av alla som var intresserade så fick jag den! är så glad. ska få nyckel redan imorgon. snabba ryck, det gillar jag! centralt och till bra pris.. ska bli så kul att bo själv.

i lördags var linda och erik här, vi drack lite och hade det trevligt, sen åkte vi till frimis och hade skoj! jag hade i varje fall väldigt kul..^_^

igår var jag på en långlångpromenad och idag gjorde jag prov i rättskunskap.


igår kunde jag inte äta, och inatt verkar jag inte kunna sova. linda trodde det var ett tecken på något specifikt speciellt jag inte tänker skriva här..men det tror inte jag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Linda TROR inte... Linda VET....att det är nåt speciellt.. vare sig du vill tro det eller ej :D

2006-11-08 @ 18:14:11
URL: http://chagak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0