it´s my life

tänkte försöka knåpa ihop ngt vettigt, men det vete f*n om det blir, har hänt så mkt senaste dagarna:

lördagen var de storshopping av prylar och mat till min nya lägenhet, söndag kom pappa och mari och hjälpte mig flytta, fick byrå, glas och massa fina tallrikar, + annat nödvändigt som sängkläder och julprylar. jättesnällt och jättefint! sen blev jag och petter bjudna på restaurang också, trevligt.

sov här i min nya lya första gången i söndags, jättemysigt, den är så fin, både jag och tussie stormtrivs :P
har mest donat här hemma hela veckan, + vart i skolan för ett nationellt prov i sv b, och så fick jag reda på att jag skrivit näst bäst i rättskunskapsprovet förra veckan..

igår var jag och shoppade järnet på ikea, överkast, kuddar, ljus + hållare, klocka, korgar m.m.m.
käkade drygt 1/2 pizza, mums.

idag har jag dock inte ätit ännu, är inte sugen på ngt. pratar just nu med en klasskompis från 8-9:an och tydligen minns jag inte mkt från de åren..hehe ja det kan ju ha olika anledningar..

män är verkligen knäppa, frågar man en sak så tror de man menar ngt annat. bara för att man vill ses så vill man inte bli ihop! ..hallå?.. träffas inte vänner eller?..åh, orka! orka förklara allting in i minsta detalj. jag orkar inte. folk  får tro vad dei vill. I just dont care, så är det, faktiskt.

och sluta lägga er i, its my life!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjohjo... har jag bara pengar så tackar jag gärna ja... det är ju lite ovisst när man har med försäkringkassan att göra. Hoppas att du slipper deras träsk... bara papperskrångel jämt.. Sitter på eductus nu, ska uppdatera min blogg... om tråkiga saker :/

2006-11-17 @ 08:54:00
URL: http://chagak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0