every night I burn

Fick mina h&m kläder igår och allt var så snyggt, speciellt den här.
kanske kan användas på lördag, då Petter och jag åker till sthlm och hälsar på
och äter middag & sånt trevligt.
Annars så ska jag väl plugga och praoa lite också, synd att det är så himla tråkigt bara..
Ska tydligen vara öppet hus på skolan på lördag..eh, en lördag?
Nej tack, jag är ledig och har annat för mig.

Linda var här idag och fika, det var kul! Vi spelade även lite 8bitars Bubble Bobble som kom med posten idag, Petter hade köpt det på tradera. Det är ursött det spelet..Kanske följer med Linda till Reef Zone imorn också, vi får se, är ju rätt trött efter att ha jobbat och stått upp hela dan..

Nu borde Petter snart komma hem från jobbet, får se om han vill spela lite..
jag kan ju som vanligt inte sova när hösten kommer, hatar hösten, den ger mig ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0