high away above the chimney tops

That's where you'll find me..

festen i lördags var skitrolig, främst tror jag pga lite nya människor och såklart min linda..så mycket roliga diskussioner och massa skratt. var verkligen kul.
hoppas det kan bli en liten halloween fest här nu till helgen, med lite utgång kanske, men annars kanske det blir lite halloween mys, är ju kul det också.

igår var vi på dop, det var idas lilla amanda som döptes. jag fattar ju att det inte bara är saft och bullar med en bebis, men åh vad man blir sugen.. efter det så var det fika och senare middag hos svärföräldrarna.. åkte hem och sen slocknade jag direkt, var så trött.

idag har jag och petter myst och kollat på senaste beck filmen och senaste omen filmen. pratat med linda lite, hon är så gullig och snäll..min bästis, om man får säga så även fast man är 20 år.. och så har jag pratat lite med sandra från festen, hon är himla trevlig, synd att hon inte bor i örebro..

Kommentarer
Postat av: Linda

va gullig du é. Jag hade ju med jätteskoj på festen. Kul att du hittade Sandra, men synd att hon inte bor här i kring. Pratade med Erik, och vi kommer. Så vida jag inte blir sjuk :/. Men kurerar mej så mycket jag kan!

2006-10-31 @ 17:45:50
URL: http://chagak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0