you will know that I am gone

när jag gick hem från affären idag var det nära att jag blev påkörd, och jag blir så fruktansvärt ledsen och arg, att det finns sådana människor. 
annars så vaknade jag med ångest imorse och det är ju alltid lika trevligt. orkade inte gå till praktiken då, känner mig inte alls trygg där. vill mest sova..blir alltid mer deppig och trött när hösten kommer, blir inte pigg förren i april igen..längtar redan till nästa vår/sommar, även om det är skönt med kylan nu.
vill att det ska bli december med advent, julsaker, pyssel, presenter, godis och mat och ja allt som hör till julen.

Surfade lite på skunk och hittade en del kul, bl a denna sida, där nån är så kär i mig, haha. vet inte ens om det är någon kompis som gjorde den sidan på skoj eller om det är en riktig beundrare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0