de går aldrig..

..som det sägs med skitnödig röst i gnällbältet. själv är jag från stockholm så det vet jag inte så mycket om, men va fan, är örebroare surare än andra? eller är det bara alla kärringar här eller?

Kan inte alla dö eller gå på charmkurs iallafall, så man får leva lite i fred och harmoni?!

Videon går sönder, internet har fungerat kasst sedan vi uppdaterade till 24 Mbit, skärmen brakar snart, billackeraren kan inte lackera, universalkablarna funkar inte (nu är jag jävligt trött på clas ohlson! är inne på min tredje mp3, 2:a nrpresentatör, osv osv därifrån), nrpresentatören funkar inte, datorn tappar usb,
osv osv.....MEN JAG ÄR INTE BITTER.
Inte ett jävla dugg...


Andra praktikdagen idag, så ont i fötter och rygg..såå skönt att det är helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0