I don't really care

jag är lite sjukling, men det är bättre än igår. satt uppe till ett inatt och skrev på ett arbete. somna tre men kom ändå upp nio idag, duktigt :P hade prov i naturkunskap, nu är det över iaf, var skittråkigt.

i tisdags var jag och petter och shoppade, fint datorbord, överkast, kuddfodral m.m. skulle köpt endel annat men mycket var "tillfälligt slut" på ikea..köpte en lila top med silvertryck på gina tricot.. vi åker förresten i en volvo nu, för petters bil är på lack. hoppas det går bra och att den är klar snart.

har lagt en beställning på hm idag. nu när jag har pengar vill jag shoppa tokigt mycket..och kanske gör jag det. denna månad är typ en bonusmånad, så det är väl lika bra att passa på..

en annan sak: rostavid16.nu . vad tycker ni? jag tycker inte att rösträttsåldern ska sänkas!


Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att du mår bättre nu, och underbart att få shoppa en massa, skulle jag med vilja göra =). Tror att det blir jättefint hemma hos er sen när ni är färdiga...

2006-09-30 @ 00:34:28
URL: http://chagak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0