JUST LIKE MONEY

angående valet, är det sant att vissa har röstat på moderaterna utan att ha läst om deras grundläggande ideér? utan att veta något om deras ideologi? utan bara gått på valmanifestet, dvs valfläsk? som inte direkt brukar infrias, vilket parti som än "vinner". dessa jobb, varifrån kommer de? ska alla arbetslösa jobba med "hushållsnära tjänster", som nu blir billigare?(för de som har råd med sånt, alltså..) många företag har ju flyttat utomlands..och det är väl knappast tryggt att kunna bli sparkad hursomhelst när man är under 26 år? jag tycker att det är diskriminering.  Hur kan sverige bli bättre, om vi sänker skatterna? Förklara för mig, snälla. Jag respekterar andras åsikter, speciellt välgrundade sådana.

det skulle gå så mycket bättre med allt om bara internet ville fungera ordentligt. efter många vändor och mycket om och men så gör glocalnet nu en felanmälan. det har vart såhär i två månader, ska man betala för något som funkar skit? jävla.....

nog pratat. idag har jag äntligen shoppat. skitsnygga byxor på lindex, en svart stickad v-ringad tröja och en topp med guldtryck på gina tricot.

imorgon är det naturkunskap igen. läraren är ganska rolig. han höll med om att jag ska bli politiker och sa sedan  inför klassen att jag är en blivande sådan. haha.  vi ska skriva en artikel om något också, jag tror min blir om djuretik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0