you live with all your faults

har hållit på med mitt arbete om djuretik idag, med inriktning mot djurförsök, men min skrivare vill inte vara med så jag har installerat updates and drivers and so on..
testat det mesta, men funkar det, nej. pappa ringde och jag konsulterade honom, sa att jag var trött på datorsaker som ej fungerar..han sa att om det alltid fungerade perfekt så skulle han ju inte ha något jobb, det stämmer ju lite, hehe. sen när jag pratat om vissa saker sa han att jag var väldigt duktig, sa han som är utbildad!  kul, för jag är ju faktiskt lite utbildad jag också..och har jobbat lite som it-tekniker hehe..

tänk att hon http://www.tv4.se/idol2006/488688.html är med i IDOL. vi gick i samma skola och så i bålsta, haha. har själv inte orkat kolla på programmet, bara hört om det.  men som man säger; har du inget snällt att säga, säg ingenting alls.

sen ville jag bara säga att det var sjukt kul i måndags när linda var här. vi spelade tvspel, åt pizza och flamsade. lite sömnbrist hos båda kanske? :P skrattade så jag fick ont i magen. skönt.

man kan ju inte vara en "normal" människa med vänner när man går i skolan. jag menar, jag har ju nästan inte tid för annat än att plugga, vilket ju är ganska kul, men det är roligare att umgås..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0