metalloväsen och rock'n'roll vrål

Längtar ut i rymden, dit änglar bara når
Imperiet!  *trallar*

Igår var jag väldigt driftig, jag gick först till Almstedts och lämnade en jobbansökan och sedan till arbetsförnedringen, förlåt menade arbetsförmedlingen. Fick träffa någon som var ganska trevlig. Skickade iväg ett viktigt brev också.  Idag har det varit massa pluggande, samhäll b om EU, samt en cykeltur till elljusspåret på norr, gå runt där och sen hem igen...pust. Väldigt skönt. Visst går jag en hel del annars också, men det är något helt annat att gå i skogen..Så skönt. Pratade med mamsen idag också, alltid lika kul. Hon sa att mormor sagt "Det vart ju inte så mycket pengar vi skickade till Linda, vi tänkte att hon skulle få mer till födelsedagen". Jag som tyckte det var mycket! De är så himla goa. Skickade ett påskkort till dem, det enda jag sände i år.

I påsk ska jag inte göra mycket alls, vilket jag tycker är väldigt skönt! Bjuden på "dejt" på lördag men vi får se..Ska i alla fall köpa mig lite påskgodis imorn, tycker jag kan unna mig det efter allt slit på alla plan..Sen på söndag blir det god påskmiddag och efterrätt hos Petter, mums mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0