julgodis och julpyssel

Ledig today, grejat massa här hemma,med roliga saker och så tvättat o sånt tråk, det finns hur många saker som helst som är roligare än att skriva på projektarbetet :)

Var lite pysslig igårkväll och gjorde klart julkorten som jag ska skicka iväg, de blev riktigt bra. Var och shoppade en sväng med Petter igår också, det blev lite mat, lite kläder och julklappar, och så fick jag två jättefina lådor som jag ville ha :) Blev lite god mat på det, sen jobb för Petter och plugg för mig. Men snart är skolan slut!

I helgen var det förresten julbak med Petter och svärföräldrarna, han gjorde goda rispuffar, svärfar gjorde knäck och jag slog på stort och gjorde både kolor, mjuk daim och kokostoppar. Blir bra julklappar det!

Nä nu kanske jag borde se på Heroes? Bara för att..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0