indisposed, in disguise as no one knows

black hole sun
wont you come
and wash away the rain?


jag sa att det var skönt att bryta ihop. jag sa fel, det är inte ett dugg jävla skönt. det jag menade var att det kan bara bli bättre efter att ha nått botten. yes. men tänk om man inte nådde rock bottom då? äh..

aja, det har nog aldrig vart renare här (lite manisk?) och jag har blivit sjukskriven till 11/3, till att börja med, som läkaren sa. kan jag behöva med medicinbyte o allt. har mått skit ett tag nu, tack o hej.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jadu. jag vet inte vad det ska vara bra för.. låter ju mest som det är en allergitablett.. har ingen aning... sökte oxå på fass om det där, så jag vart rätt förvånad själv när jag läste det... men det skadar väl inte att testa antar jag.

2007-02-17 @ 11:12:41
URL: http://chagak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0