psykfall

har inte kunnat logga in på blogg.se senaste dagarna, skumt.

var hos farbror doktor idag och pratade om mitt mående o piller o sånt, han skyllde min viktuppgång och oförmåga att gå ner i vikt helt och hållet på seroxat, som jag ätit 2 och ½ år..dom är tydligen jävliga med det, seroxat..skönt att få bekräftelse på att det är pillrena och inte mig det är fel på, men känns ändå lite surt.. men vi kom fram till att jag ska byta till mirtazapin (remeron) och så ska vi se hur min lågproduktiva sköldkörtel ligger till, om jag ska öka levaxindosen eller så..han sa att det är ju något som inte står rätt till när jag mår såhär..hm jo tack..massa prover tagna iaf.. fick sobril att ta i nödfall och så har jag ju det vanliga mot insomnia, propavan o atarax (funkar även mot ångest-light), och imovane i nödfall..

hehe ja jösses egentligen..har lagt ut 900 på piller och läkarbesök den här månaden, känns ju...hm kul..eller inte..men det var nödvändigt. hoppas det blir bättre nu bara! tur att man fick extrapengar i januari..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0