curiosity killed the cat

Värst vad människor är nyfikna. Nej, jag menade inte Linda i min senaste blogg.
Jag har faktiskt fler tjejkompisar än så :P  Kanske vissa inte fattar..Och vilka "vissa" menar jag nu då?
Ja jösses..Och tydligen menade inte Linda heller allt hon skrev till mig. Så, uppklarat nu people?
Och detta skriver jag inte till dig Linda heller. Lika bra att vara tydlig kanske...:)

På torsdagar är jag ledig, därför sitter jag hemma idag och har sovit massa o skönt.
Ska till Linda på kaffe sen och innan dess måste jag till apoteket..Skola imorn mellan 11-11.30. Sweet :)

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LINDA!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jodå.. jag lovar att höra av mig den sista... Men tror att jag fick min ägglossning idag, och råkade visst ha sex igår... dvs det optimala för att ett misstag ska hända.. trodde jag hade den under veckan, men jag hade visst väldigt mycket fel... Så jag gissar att mensen nu bör komma den 3:e februari... Kram

2007-01-20 @ 19:52:20
URL: http://chagak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0