gått nytt är

fick ett sms som det stod så i hehe :P

Tänkte att jag skulle skriva lite om jul o nyår..ehm..Julafton var jättemysig med god mat o massa fina klappar, som t.ex. böcker, dvd, påslakanset, presentkort, pengar, o en hel del annat..

Förra tisdagen åkte jag, petter, linda o erik på en 48timmars kryssning till helsingfors o åt god buffé, drack gott o taxfree shoppa en hel del..m.m..Jag gjorde det ialla fall :) Alkohol, parfym från lancome-hypnose o örhängen-Snö of sweden..säkert nåt mer. Gick runt i helsingfors o titta i butiker o på fina byggnader.

Söndag-nyårsafton: Lunch med petter, hjortstek med tillbehör, riktigt gott. Sen middag hos calle o zandra, kött o potatisgratäng, mums, lite mer dricka o sen till emmas fest, som var riktigt kul..Gick väl hem vid två o sen kom de lite folk till mig på efterfest hehe...zandra, calle, emil, nån sebastian, gabriel o fyra pers jag inte känner..Blev mer dricka o så laga jag o calle mat haha..Ojoj vilken kväll.Så jävla rolig.. 
Kom i säng vid sju då gabbe körde ut de sista..Good.
Vakna vid ett o va rejält bakis o förkyld...så kan de gå. Himla kul nyår!

:P

Kommentarer
Postat av: Susannah

hur får man egen design på sin blog jag antar att du har det! Skkullle vara tacksam om du svarade
Susaannah@blog

2007-01-05 @ 02:18:16
Postat av: Linda

tänk om en annan hade kunnat ha lika skoj nyår.. men jag vart sjuk tyvärr.. men, men.. jag lär väl leva många år till...

2007-01-09 @ 19:49:46
URL: http://chagak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0