I dont really care

var så jäkla irriterad på folk igår när jag var på stan..o sen när jag äntligen storhandlat gick en kasse sönder..suck..ringde efter p :) tack att du kom..vet inte hur jag gjort annars..såg även ett K....utanför lucullus..hehe..kom hem och fixade, sen gjorde jag varm smörgåstårta..mumsmums..! åt det och sallad samt drack öl med k.  var nice. vi var båda lagom bakis idag..men som tur är kan jag vara hemma och slappa ikväll..fyfan va skönt, har inte vart hemma en lördagkväll på länge..inte nykter iaf.. :)

tänkte lite idag på vad jag gjorde i somras.. tällberg o sthlm va kul, men det som fastna mest är nog mario 3 med linda :) o de va så fint där hon bodde..hm...fick mig att tänka på sambolivet..det är aldrig lätt..aldrig lätt att förstå sig på män heller.. fast just nu bryr jag mig inte särskilt mycket, det är mer deras problem än mitt..kan inte en person va rak, nähä, screw you..jag har liksom annat för mig..



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad trevligt att du fick trevliga minnen av det, jag kommer ihåg det rätt väl jag med. Var himla trevligt att bara springa över och dricka kaffe ibland.
Det måste bli mer kaffe någon dag!
// Lilla mej

2007-02-03 @ 16:18:47
URL: http://chagak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0