it's gonna take a superman to sweep me off my feet

I fredags var det sista dagen på Almstedts, hur tråkigt som helst, trivdes bra där och de tyckte jag var duktig..Back to school 5 days a week. Suck..

I helgen var det full rulle som vanligt, kul men trött blir man..Packade ner saker hos P i söndags också, samt blev bjuden på middag, gott :) Vet bara inte vart jag ska göra av alla saker..men det löser sig.
Igår var M här en stund, det var kul som alltid :P ..Men kunde inte sova inatt, somna 6 och vakna 8 med världens migränliknande huvudvärk och illamående, skoj värre. Nästa gång jag vakna var kl 16..
Sen dess har jag bara snyggat till här hemma, städat undan julen och ställt fram nya fina saker m.m.

Jag har noll motivation till plugg just nu och längtar redan efter sportlovet..


By the way så är det ju väldigt kul med vänner som inte hör av sig trots att man själv gör det..Eller vän och vän? Jaja, orka. Inte konstig att man föredrar att ha killkompisar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0