oändligt lätta, varsamma..

fingrar, händer, smekningar...mm vill..
i fredags skickade jag in studieförsäkran till csn men den har tydligen inte kommit in ännu..mysko. sen var m här en sväng, o efter det handlade jag o lagade till en kycklingrätt som linda tipsat mig om, som jag sen bjöd k på. det vart gott o var en mysig kväll, lite mycket öl bara :) sov hela dagen sen åkte jag hem till honom.. kom hem i söndags o var tvungen att greja med en del..trist. hade gärna legat kvar i en varm säng hela dagen.. men men..igårkväll var g här o fixade till min "nya" dator o piggade upp mig lite..

slappt schema har jag den här terminen, 4 lektioner i veckan, ledig tisdagar o torsdagar tydligen.. :)
så ledig idag..slappt som vanligt.. m var här en stund..jag var ute i kylan o gick lite, brr..sitter här med 3 tröjor på mig..men blir värmd imorn.. :)  vill nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0