no I haven´t heard your band

cause you guys are pretty new.

Igårkväll kom Marcus hit en sväng igen, snackade och spelade mario som sist. Jag kom väl i säng vid 5. Vaknade på morgonen igen av att jag mådde illa. blä. Idag åkte jag in till stan för att träffa mamma och hennes bihang. Käkade kinamat ute och har druckit x antal glas rödvin nu. Självklart hade China stängt men vi gick till ett annat ställe. Sen efter det åkte vi hem till mig och satt här o snacka och drack lite mer vin. Väldigt kul att hon kom hit. Hade på mig ett av de nya linnena och nya väskan idag och hon tyckte det var jättefint. Att jag är såå söt. haha. Funderar på att ha linnet på lördag om det blir fest då.

Vad göra ikväll då? Han som får det att pirra i magen är ju inte hemma.. och inte så många andra heller. Men Marcus verkade sugen på att bli överklassad i mario igen, och det är ju kul om han kommer hit :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Undrar om de finns VM i Super Mario.. kanske vore nåt att kvala till ;). Ha de gott!

2007-07-12 @ 12:40:49
URL: http://chagak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0