the night is young

and im bored.

Min andra lediga dag och jag är uttråkad som fan. heh hur ska detta gå? Kanske ska spela lite super mario 3 på mitt 8:a bitars, det bästa ju. eller sova. eller..vad? Har känt mig lite smått illamående idag igen och haft värsta cravings  fast knappt kunnat äta något. Kan jag nästan aldrig längre.. vad beror detta på nu då..suck. Fick visa leg igår på konsum, haha, ser jag ut att vara under 18 eller? Behöver jag aldrig annars..töntigt. Kanske unga tjejer som tycker det är tufft att fråga bara? tss.

Fick en film igår förresten, The Woodsman. Så nu har jag massa filmer att kolla på, men jag tror det blir lite harpan innan sängen ikväll. ciao


I was looking to find someone carin' like you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0