you watch the world exploding every single night

Hade mycket trevligt igårkväll, men natten var lite jobbig. Well, gick upp tio iaf, åkte iväg till läkaren och fick lite nya mediciner.  Spanade lite i affärer också, fanns inte mycket kul faktiskt. Såg kanske tre snygga grejer jag kan tänka mig, på Åhlens och Wear It. Men kanske borde jag köpa mig en finklänning? Jag befann mig i alla fall på norr och gick till Petter och fikade, och fick se fyrhjulingen. Fy fan va coolt! Sen såg jag hans nya hus och fick skjuts hem. Var med i en demoskop undersökning, sen ringde mamma och var pratglad och vill gå på Kent konsert i höst, jag sa nja till det och lyssnar lite på kent nu, mjo de är fortfarande bra. Men jag har redan sett dem en gång..och till sist pratade jag med Robert och har äntligen fått i mig lite mat och börjat kolla på Tjenare Kungen.
Sjunger med i Kaomas Lambada och inser att jag kan texten, men den är väl på portugisiska? Haha och det är inte som spanskan som en person trodde.

Festen i lördags var föresten väldigt kul, var väl 30-40 pers, hade bara träffat två av dem tidigare, men det var roligt och alla jag pratade med var trevliga, blev lagom full, min rumpa var populär haha, jag fick en puss också men minns ej varför  och jag dansade och sånt dära. Väldigt bra dag.

Kul om jag kan åka mot sthlm igen snart, Frida vill ha med mig ut och festa i Uppsala!

Jag jobbade igår men är nu ledig fram till nästa fredag! Imorn blir det grillat och vin, nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0