it´s friday i´m in love

så sjunger the Cure, en skön låt. Jag har känt mig lite mordisk idag men samtidigt ödmjuk. Surkart på bingon som man bara vill strypa, men samtidigt; vad har de för liv som sitter på bingon varje dag? Ehm.. Och så finns det ju en del gulliga och roliga människor där. Jag skulle ge en kille 20 poletter, men sa 10, sen sa jag att jag menade 20, och han sa att med inflationen vet man aldrig, haha, jag har tänkt sen igår att "inflation leder till inflation", men det vet väl alla eller? Äh, skit samma. Boring. Idag fick jag hem ett jävla examensfoto som jag inte beställt för jag är inte ens med för jag har ju inte riktigt tagit examen, så jag ringde ateljen och sa att de gjort fel och att de får stå för returfrakten. Det ville den otrevliga surgubben inte kännas vid, men jag stod på mig och till slut sa han jaja, klick. Människor!
Fick även pengar på posten av pappa idag. Det känns bra.

Det har hursomhelst gått bra på jobbet idag och igår, jobbade 6 timmar idag utan rast, för vi har ju ingen tid för rast. Men men..I väntan på bussen följde jag med Fio till videobiljarden för att döda tid, sen gick jag och köpte påfyllning till mobilen, ringde Ida, och så var det ett gäng killar som busvisslade efter mig. Alltid något en dag som denna.

När jag kommit hem ringde den person jag helst av allt ville prata med och så kommer han hit imorn. Längtar.

På söndag kommer Petter hit med Stumpan, jag ska vara kattvakt åt henne till på tisdag.

Jaja, jag hade inte mycket vettigt att säga. Var bara tvungen att skriva av mig lite.

Kommentarer
Postat av: Maja

skönt & höra, i sommar.. jadu, har varit en hel del i sommarstugan med vännerna & göteborg en vända, nästa blir tylösand med tjejgänget vecka 29, uppsala imorgon & sen gran canaria i augusti. mer är inte planerat men det kommer, hemma tänker jag inte vara. dudå? något roligt planerat ? :D kram

2007-07-01 @ 00:33:15
URL: http://pappabiff.blogg.se
Postat av: Maja

nej, lugna stunder sommartid är inget för mej. hehe okej, låter inte helt fel det heller du. :) kram

2007-07-02 @ 14:40:04
URL: http://pappabiff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0