senaste veckorna

I fredags åkte jag till Bålsta för lite sent födelsedagsfirande, och sen på kvällen var jag ute med några gamla klasskompisar, Sebbe och Tobbe, och massa annat folk. Visade sig att en av dem bor granne med mamma, och det blev efterfest hos honom. På lördagen åkte jag vidare till pappa och Mari som köpt hus utanför Uppsala, ett riktigt paradis var det, och jag sov i den gulliga gäststugan. Vi har grillat, spelat yatzy och haft riktigt skoj.

Förrförra veckan var jag ute i Garphyttan, träffade på en gammal klasskompis här från Örebro, lärde känna lite nytt folk och dansade på folkets park :)
Helgen efter det var jag hemma hos Ida och nåra till, drack cider, åkte och badade och hade kul. Tisdagen efter det så grillade Ida och jag och badade igen :) Har inget internet hemma ännu, men det kommer nog snart.

Nu har jag ett jobb också! Börjar klockan fyra idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0