top model i mitt hus

Mari berättade något för mig som jag tyckte var rätt häftigt. Svenska Top Model ville hyra min pappas hus, när det skulle säljas, för att spela in nästa omgång av det programmet. Coolt ju.

Midsommardagen var jag trött, var bara hemma och slappa. I söndags var jag hemma hos Robert, och igår var han hemma hos mig. Kollat film och så..Mys.. I måndags var jag hemma hos Ida, drack lite cider och prata tjejsnack. Har jobbat också. Skulle egentligen ha upplärningsperiod till fredag, men jag ska jobba som vanligt, så att säga, imorn och på fredag, 16-21.30. Skitbra ju. Pengar pengar.


Kommentarer
Postat av: Maja

bra det, jadu i sommar.. blir tylösand vecka 28 med ett gäng tjejet, gran canaria i augusti & annars blir det väll mkt sommarstugan & vänner. :) dudå? kram

2007-06-28 @ 10:04:29
URL: http://pappabiff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0