famous last words

Jag har nog gjort allt jag kan nu. Jag får lägenheten jag helst vill ha, om allt ordnar sig. Nu är allt upp till andra. Och jag gillar inte när det är så..Att man måste förlita sig på andra. Men men, sånt är livet..Egentligen borde jag göra kullerbyttor och brista ut i glädjetjut för att jag fick lägenheten jag ville ha, men istället har jag ont i magen och känner mig nervös och orolig..När Eva ringde sa jag först av allt; antingen håller jag på att få en panikattack eller så har jag verkligen svårt att andas, på riktigt. Visste inte..
Senare kändes det bättre, jag skrev ihop tre brev jag ska skicka imorn. Ska även skicka tillbaka skorna från have2have, de motsvarade varken mina förväntningar eller hade bra passform.
Fyndade däremot ett par snygga italienska pumps igår på myrorna! Second hand är allt bra ibland. 

I söndags var jag hemma hos Petter, blev bjuden på våfflor och åt senare god middag. Kikade på nerladdade Prison Break, shit vad bra det är. Sen var vi på bio, Beck - Den svaga länken, väldigt bra film. Tack för allt!

Idag har jag ringt runt, vart i skolan och sen fikade jag med Linda på Wasa, och vi gick runt lite affärer. Det var najs och så fint väder också! Man kunde ju gå runt i bara tröja. Härligt med vår.


Rosebud

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var trevligt idag.. å att kommentera bloggen.. gör det bara om du vill.. jag är absolut inte bra på det jag heller.. undrar varför... Man kommenterar ju sällan själva bloggen.. utan nåt man gjort utanför bloggen så att säga... Nu ska jag blogga...

2007-03-28 @ 00:31:45
URL: http://chagak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0