veckodagbok


Måndag
- Pluggade, tråkig dag.

Tisdag - Skola för hela slanten. Först ett engelska b nationellt prov, sen ett till och sen ännu ett muntligt. Fick höra att jag skrev bra på det provet jag gjorde förra veckan i alla fall och att jag absolut inte blivit sämre, trots att jag inte varit med på lektionerna det här året (pluggat distans). Klart jag inte blivit sämre, jag har blivit bättre! Om det fanns ett högre betyg än MVG skulle jag få det. Haha yes, for sure. Efter det var det samhällskunskap b och gå igenom det jag gjort sist, prata om det och lite annat + lämna in nytt. Bara positiva kommentarer och bra respons, precis som sist! Riktigt kul är det. Fram för fler sådana lärare.  Sen fick jag otroligt nog prata med min mentor i över en timme, och vi kommer absolut att lösa allt inför nästa och sista terminen, det känns så otroligt skönt att alting faller på plats.

Ringde mamma för att tacka för pengarma, men ingen hemma och inte ringde hon upp heller....Konstigt. Direkt for tankarna till att hon låg död hemma eller att hon var sjuk eller nåt. Kanske låter förhastat men jag känner ju min mamma och är hon inte hemma så ser hon ju att jag ringt och brukar ringa upp.

Onsdag - Sökte jobb..Var nog en av få örebroare som inte söp..Vaknade på natten av skakningar.  Mamma ringde, hon är på lasarettet i Enköping, åkte in i måndags tydligen. Får kanske inte komma hem förren nästa onsdag. 

Torsdag - Var nog även en av få som inte var bakis. Riktig jävla tråkdag.

Fredag - Idag alltså. En skön lugn dag. Känns så skönt att inte göra....någonting alls. Bara promenera lite, kolla på tv och så vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0