sleeping sun

Helgen som gått har bestått av god mat, nya avsnitt av Prison Break, bästa serien som finns, filmerna Transformers och Ghost Rider, myspys och så.

Prov i socialpsykologi idag, jag är snabbare än de andra och får göra provet tidigare,
agera testpilot haha. Tycker jag det är svårt så lär de andra verkligen tycka det, ungefär. Det var inte svårt alls. Idag köpte jag en present och så en sjal jag ska ha till min klänning på onsdag. Det är ju nån som fyller år då, och imorgon åker jag, lite rekreationsresa kanske, kommer i alla fall tillbaka nyslingad och nyklippt. Blivit lovad det nyss nämnda + rödvin imorgon, låter toppen! 


Är på dag 8:a nu! Jag är såå duttig! (duttig=duktig)  =)


(Nightwish - Sleeping Sun)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0