ain't no angel gonna greet me

Har jobbat hela helgen, fredag till söndag. Wiho eller nåt..Heldag lördag och söndag, Emilie var jättegullig mot sjuka mig, sånt värmer. Men nu säger jag nej till jobb, har plugget som är viktigast just nu, missade ju nästan en vecka när jag var sjuk, dessutom ljuger en del om varför de vill va lediga så nää. Löjligt. Och vad får man till tack? Nada. Man får aldrig ett skit för att man är snäll, i vilken situation det än gäller. I alla fall, sen hämtade Petter mig efter jobbet i lördags, det tackar jag för, annars skulle jag fått vänta över en och en halv timme på bussjäveln. Han bjöd på tacos och vi kollade på Secret Window, ganska bra film men jag fattade ganska tidigt hur det låg till. Kollade även lite på Otäcka djur som gick på TV, det lilla jag såg var faktiskt rätt kul. 

Haft Matte B och Psykologi A idag, det sistnämnda är riktigt intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0