the jokes on you

Förra veckan, vad hände då? Ska jag minnas det? hm.. Kanske borde bli bättre på att uppdatera. Minns i alla fall att jag är glad som har så bra vänner, som kommer hit med krya-på-dig-blommor och pizza och hjälper mig att sätta upp tavlor och lampa (slagborr, yes). Och ifredags blev jag sminkad av Ida haha sen söp vi. På lördagen var jag hos Petter som bjöd på god mat, vi såg Dejavu och Wild Hogs och hade jätteskoj.

Den här veckan har bestått av massa plugg, väldigt kul med klasskompisen, ja jag har bara en haha, kul vare och massa andra roliga samtal har jag också haft. Hon är så klok och rolig L.

Sen massa annat trams men jag kan bara skratta.

Kollade på Idol igår för första gången, sitter med händerna framför ansiktet och ja jag vet inte, det är värre än en skräckfilm ju! Har de fått höra att de är bra på att sjunga sen de va små eller? Det är ju fan pinsamt. Men måste kolla nu, och se om en viss person här ifrån Örebro är med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0