att suga eller inte

Yes, mitt aprilskämt sög. Men inte lika mycket som tjuvlyssnats..
Det kändes lite uttjatat med gravidskämt idag, kanske kör med det nästa år igen...ho ho.
Vad som dock är sant är att jag faktiskt har en farfar. Jajamen. Han bor faktiskt i Dallas och har ett eget företag och visst vore det kul att jobba där men jag kan inget om mobiler..

Har hittat lite aprilskämt här och där..
som vodkaflaskor av is, bubbelvatten i kranen, sportlovsfritt och sockerfritt, att Conventums glasfasad kan rasa osv..Och att svenska och danska posten ska gå ihop? Verkar för tråkigt för att vara ett skämt dock.

Pratade med högsta chefen på en viss myndighet idag, and what do you know-det gav resultat!

Fick mitt Skills Card och gjorde två prov också, det gick utmärkt! Fem till och jag har mitt kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0