huvet i det blå

Trots trist väder har det ändå varit runt 18 grader, men nu ikväll på min promenad var det jättefint och mysigt. Jag har verkligen haft huvudet i det blå idag, och gått runt med ett dumt leende, och inte blir det bättre när "småkillar" säger hej sötnos till en. Haha, sött. Det doftar gott..mm, det kallas nog vårkänslor!

Fortsatte med boken igår, skitrolig verkligen, låg och garvade sent in på natten. Var nog längesedan jag läste en rolig bok, brukar ju vara verklighetsbaserat eller lite skräck ala Koontz och King annars.

Imorgon blir det shopping med P. Ska äntligen köpa en usbgrunkamoj så jag får en extern hårddisk! Lite extra place behövs.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0