08-08-08

Stockholm is the place to be today. 08-08-08. Min gamla hemstad, saknar dig.

Jag har gjort något av det jag tycker bäst om - slappat på min lediga dag. Fast jag åkte in till stan för att hämta ut medicin till katten som de inte får in förren på tisdag..suck. Intressant, jag vet.

Fick ett sms idag, en frågan om jag ville fortsätta, för han "tycker förbannat mycket" om mig. Sen ett samtal..snark.

Kollat lite på Tristan & Linda ikväll..eh ok, Tristan & Isolde, ett sk klassiskt kärlekspar, i alla fall när jag gick i skolan.

<- Jag frågade P om detta var en tysk-judisk näsa men det tyckte han inte, och han borde ju veta. Men 8-dels tysk är jag allt, det vet jag. "Du är inte jude" haha tack för den P! P: "Den är superfin!" Tycker hans mamma också ju

Kommentarer
Postat av: Linda

Erik å jag kollade på de nya bilderna på dig, du måste ha blivit mycket smalare!! För det är en stor skillnad i ansiktet i alla fall!!

2008-08-10 @ 16:29:32
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0