a change of seasons

Det är verkligen höst på G hur mycket jag än stretar emot. Vill inte! Hela mitt väsen känner ett stort nej, men det hjälps ju inte. Löven blir gula, vindarna är kalla.

Nåja, det var väldigt roligt igår och vi trotsade kylan och satt ute lite! Härligt till tusen. Gott och trevligt, ramlade in här vid 2 inatt tror jag?

Jag har haft en hemmarfixardag, höll på att bryta ihop över min nya Ikeaspegel. Jag hatar Ikea! Men jag är snål också. Nu blir det i alla fall inget mer därifrån som man måste sätta ihop själv, never, för det funkar aldrig som det ska nuförtiden.
Tvättat stora lass, fixat i klädkammare och byråer, röjt här och där, städat, diskat, lagat morotsbiffar med broccoli och couscous. Ätit kakor som jag fick med mig hem :) Har en tårtbit kvar också från igår, Petters goda daimtårta.

Sova, kolla på film eller fortsätta knäppt men roligt samtal på msn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0