Tällberg

Kikar lite på Gossip Girl, repriser, yey? Tvingade Henke att kolla på det en söndag dagen efter minns jag. Nä, jag är ganska snäll, tvingar aldrig någon. Han la sig på soffan och låg kvar, då fick han skylla sig själv :P Tycker den serien är så lustig.

Söndag sweet söndag. Har sålt min synth idag, tog upp den och spelade My heart will go on två ggr, finns musik och så spelar man med till den. Lite vemodigt, men...my heart will go on. Träffade på grannen härute och försökte pracka på honom en kontorsstol. Ska få hans dammsugare igen, den jag fick förut..för min slang gick sönder igen..den nya slangen...behöver jag säga mer? Men skönt att bli av med grejer..Man kan ändå inte ta någonting med sig dit man ska..



eller är det så att den med flest saker vinner?


P gav mig stenar från Tällberg, gulligt tycker jag :) Mina fd svärföräldrar ska ju sälja sin gård där..sorgligt men jag förstår dem. Många fina minnen!



Utsikt över Siljan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0