dansband yeah

Nu är jag gammal, för jag var helnykter igår och dansade till livedansband! Haha. Garvade så mycket att jag fick säga dansband 3 gånger innan mammi hörde vad jag sa i telefon idag.  Ok kanske inte renodlat dansband men ändå..Det var bara en slump att vi hamnade där, jag och han med ögonen. Inte alls planerat, men det var kul, skrattade mycket och så var det väldigt mysigt.

Skulle ha träffat A ute och sagt hej men det blev inte av, glömde mobilen hemma i laddaren :/ Massa missade samtal och sms. Han ringde sen när jag kom hem och var skitrolig, lite fuller och det fick han allt höra idag.Jag hade ju sällskap också och det sa han roliga saker om.. Och vid 4 inatt ringde Robert men då blev jag faktiskt lite putt, låg ju och sov. Förstår inte vad han ville heller.

Nåja, på tisdag ska jag och S spela vidare, vi måste ju klara Donkey Kong :) På onsdag ska jag och P hitta på något, vi hade tänkt sola på hans altan hela dagen men som det ser ut nu blir det ingen sol de närmaste dagarna. Jobbar bara mån,tis och tors den här veckan, det är sköönt.

Nu ska jag kolla vidare på The Dark Knight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0