crankyshopping reahysteri

Känt mig låg några dagar nu, inte så kul att skriva gnällblogg hela tiden. Jobbade till 17.30 igår, sen var jag så trött att jag ville gråta och ändå somna jag inte förrens vid 1 inatt. Sucks. VIll bara lägga mig & sova nu och helst hela tiden men det finns ingen tid för det.

Kikade i lite affärer igår, antar att den värsta mellandagsreahysterin hade lagt sig men det var ändå folk ivägen överallt, tanter som öppnar provrumsdörrar när man står där utan byxor, hallå, man öppnar inte dörren! Kul om man står där i bara mässingen & testar bh eller nåt. Gummor som drar med sig gubbar som glor på småflickor som mig och skojar och skrattar hysteriskt åt sina egna skämt, "xs, jag trodde det var xtra-stor, höhöhö".
Haha fast det var faktiskt lite kul.





hemmapysslat

Kommentarer
Postat av: Linda

Vet du hur länge jag trodde XS betydde extra stor??? Det var bra länge, tills jag insåg att de tröjorna var mycket mindre än de som det stog L på ha ha ha. Fint pyssel!

2008-12-30 @ 16:56:51
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0