julklappar ♥

Det obligatoriska inlägget om julklappar.

Jag fick:


-3 böcker av Nicci French

-Elvis, seriebok/album

-2 DVD-filmer

-Pashminasjal

-Massa choklad, Toffifee

-Massa strumpor & strumpbyxor

-Pengar

-Presentkort H & M

-Vin

-Kaffekoppar Höganäs

-Pysselsaker


Och en hel del annat! Bara bra och fina saker, är så glad för allting.



Den största klappen fick jag ju strax innan jul: Jag fick min studieskuld betald!  Därav chocken. Det hade jag aldrig ens kunnat drömma om. Är så tacksam. ♥


Och en ny laptop fick jag ju också ganska nyligen, så jag känner mig lite bortskämd. Men det förtjänar jag :)


Katten fick två påsar dyr kattsand + pengar till mat. Det gynnar ju liksom mig så det är toppen :)


Jag hade även köpt en del till mig själv, som t.ex. klänning, några toppar, underkläder m.m. som jag slog in och sedan glömde jag bort vad jag hade köpt. Hehe så det blev en del roliga överraskningar.

Nåväl,
god jul
god fortsättning &
grått nytt hår


Kommentarer
Postat av: Minna

men vad skönt att bli av med studieskulden det måste vara jätteskönt vet hur det suger att sitta och betala av sånt :-( God fortsättning.

2008-12-27 @ 23:17:59
Postat av: Linda

Verkligen, skulle ha börjat betala nu i år så väldigt skönt att slippa!

2009-01-02 @ 18:35:06
URL: http://lindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0