Creperiet

Sista dagen var inte alls igår, det var idag. Puuh. Hade fullt upp igår både där och hemma. Efter jobbet, när jag kom ut ur en affär så börjar regnet ösa ner och då kommer det en jättesöt kille med ett paraply springande mot mig som jag får ta skydd under. Jag visste ju att han skulle pracka på mig någonting, men det gjorde inget, det var skönt att stå där under och jag tyckte det var så gulligt att komma springande sådär mot mig.

En rolig sak med jobbet är att vi besöker våra kunder då och då, idag var vi på Creperiet och fikade. Riktigt fräscht och snyggt där inne, och mysigt på uteplatsen med grönskan. Och så trevlig personal, i alla fall de killar jag pratade med. Chefen sa att jag fick ta vad jag ville, jag tog bara en chokladboll och cola light men jag hörde att deras mat ska vara riktigt god :)

Missade en buss, kom hem sent, datorn spårade ur så jag städade och grejade medans den fick fixa sig själv, så nu är det som det ska igen.

Så skönt att det är helg nu! Blir slappt och skönt idag, och Harrys imorn tror jag allt. Har ju en dejt där, haha. Närå, men nåt sånt. Behöver komma ut, ha kul, snacka med roligt folk och dansa dansa dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0