dag 21

Nu är det 21 dagar sedan jag slutade, 3 hela veckor. Känns som igår. Första dagarna var jag mest trött, drömde helskumma jobbiga drömmar (för det mesta, ibland var de bra) jag var seg i huvudet och visste knappt vad jag hette eller vad 2+3 blir. Nu är det också 7 dagar sedan som jag tog av det sista nikotinplåstret. Är så trött på allt sånt, beroende och på att det kostar så sjukt mycket pengar och sen är jag ju egentligen en sån som vill klara sig själv. Kan själv.

Även om jag fortfarande är ganska trött, seg och har ett värre humör än vanligt samt noll tålamod så är jag ganska så nöjd, nej, mycket nöjd.

Men vad folk inte fattar är att jag i vanliga fall har ganska mycket tålamod, det måste jag ha med tanke på hur mycket löjliga, puckade, osäkra, mesiga människor jag kommer i kontakt med. Nu rinner bägaren över.

Ok då, inte så mycket tålamod i vanliga fall..men mer överseende kanske. Nu pallar jag inte osäkra högtravande töntar.


Tyckte det här var klockrent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0