do you wanna get married or run away

Blev friad till två gånger, på dansgolvet och på väg till bussen, hi hi hi, lite flummig nu.

Ska sluta larva mig. Sov alldeles för länge idag, ska äta något, är väl dags för det nu. Måste ta mig till konsum och köpa pepsi max, så otroligt sugen! Skulle vilja ha chips och dipp och massa choklad också, men nej.

Petter och jag ska käka på Rio imorgon tänkte vi, sen ska jag följa med honom när han ska tatuera sig! Kul kul, spännande att se, såg ju inte mycket när de tatuera mig på ryggen/nacken hehe. Men är sugen på en till. Funderar på en viss grej på benet, längst ner vid fotknölen. Vet att det ska göra mest ont där (och i nacken?) men de skiter jag i, är inte rädd för smärta, var ju skönt sist. Blir kallad knäpp när jag säger så :) Sen sticker vi till Marieberg, äntligen! Ska storhandla som tusan nu när man har bil o allt, roligt sällskap också.

Funderar på att åka till Bålsta en sväng sen på onsdag, hälsa på lite, men vi får se.

Nej lite handling var det visst..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0