töökig

Nu är det helg!  Gjorde sista dan idag, ja för den här veckan alltså. Gubben var tillbaka idag och var nöjd med allt jag gjort, jag hade inte gjort allting fel som jag trodde i ett svagt ögonblick. Men nu spyr jag om jag ser mer summa och moms.



Glömde lunch och mobil hemma idag, så fick knapra knäckebröd och klara mig utan klocka. Vad ovant det är! Att inte kunna kolla på klockan i tid och otid..

Hade fått sms såg jag när jag kom hem, han är bra på att höra av sig, han med de blågröna ögonen.

Jag gillar värmen och solen men blir helt korkad! Eller så är det efter att ha jobbat som jag är trött. Jag säger fel hela tiden och glömmer saker..blir flummig.


Skulle säga att jag blir tokig till M, säger: Jag blir tööökig! Hehe. Och när hon sa "Stödben, och vad heter det mer?" säger jag "hjulben?" Hehe (igen, jag vet.) Fast bara på skoj då..Och så har jag träningsvärk i..hm..va hettere, va hettere.., "ljumskarna?" yes. Tur att folk känner mig så de vet vad jag menar.

Det ska bli solförmörkelse imorgon har jag hört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0