Harrys

Det blev Harrys ikväll ändå..riktigt, riktigt roligt var det. Träffade på alla vanliga, och en del andra, nya, såklart..det är roligast. Höll inte på att komma in först, för det var en ny ung vakt som ville se leg, och det hade inte jag..aldrig behövt visa det eller betala entre där, men den snälla bartendern kände igen mig så det ordnade sig..

Söta Robert presenterade mig för sin kompis, när jag sa att jag hette Linda sa han att jag är linda..bonita, beautiful. Haha..dansade, snackade och levde runt med allihopa, träffade på nån från förra helgen som sa "är du lika eftertraktad ikväll?" haha, han fick en dans sist. Riktigt trevlig. Och så klart, minst en skitsöt kille som det dansas med..den här kvällen var det en riktigt shysst en..som vanligt. Hm..åh. Det är så härligt med söta killar.

På väg till bussen träffade jag ett gäng killar som frågade om vägen till McDonalds, några turister från Sverige dårå..vad jag älskade killen när han sa till mig: "Åh vilken Stockholmsdialekt du har!" Jag kan viiiiiiisa väegen..typ.

Innan jag gick på bussen såg jag en kille på bussen till Hallsberg...han smilade som fan, och vinkade. Och log..vi hade setts på Harrys. Va söt han var....
Till sist snackade jag med en kille som jobba här på bruket, som kände min granne...hehe kul ju.

Skönast av allt är ändå att jag vaknar upp hemma imorgon! Hemma, själv. Shit vad skönt

Nu ska jag försöka hitta nåt att fylleäta, kom på att jag varken ätit lunch eller middag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0