walk of shame

Oj nu är det sent igen.

Var ju hemma hos Micke igår, snacka o drack lite vin, very nice, sen missade jag sista bussen hem pga..ähum..omständigheter. Så vi gick och leta efter nåt ställe att köpa mat på. Sen tillbaka hem till honom o käka, sen somna han och jag kollade på tv så jag har sovit typ 3 timmar inatt. 5 natten innan..Åkte hem imorse, käka frukost och duscha sen jobb.
Fy tusan va fint det var vid slottet och vattnet imorse, skulle haft kameran med mig...varm sol, glittrande vatten, knappt några människor ute. Ska ta med mig kameran imorgon, hoppas på sol då med.

Men sömn är ju överskattat har jag hört, sista dagen imorgon som sagt, sen går de på semester och jag får göra vad jag vill. Alltså jobba lite där på kontoret eller hemma, väldigt skönt. Toppen ju!  Riktigt kul är det också, passar mig perfekt.

Sen vill jag bara säga det att jag är glad att jag har så fina vänner som säger grattis, som bryr sig, som märker om jag försvinner, som undrar om jag kommer hem efter krogen som jag ska, som vill att jag är med, som bryr sig.

Det finns så många som påstår sig vara vänner, eller vad man ska kalla det. Men du kan glömma att jag tänker umgås med dig om du inte hör av dig på länge, eller bara tror att det är att komma tillbaka efter några månader, eller inte bryr dig egentligen. Nepp, så fungerar inte jag. Antingen duger jag eller inte, inte bara passar ibland för att du behöver någon till något, hobbypsykolog, fikakompis, osv. Då finns det andra roliga att umgås med som dessutom uppskattar mitt sällskap. If you snooze you lose.  Det kanske funkar på vissa men inte här. Man märker rätt fort vad folk är ute efter. Synd för dig då om du är lite ensam just nu. Och inte fan sitter man väl klistrad vid internet och msn eller facebook när man har semester?? Fy satan så pa.........Och så jävla töntigt att håna mig för min uppräkning på sms, alltså mina "dag 20"  osv. Dra dit pepparn växer va. Pendejo. Wuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0