seasons in the sun

Har varit hos Petter idag, vi åt pizza på hans nybyggda altan. Det är så fint så fint hos honom nu! Kladdkaka med vaniljglass till efterrätt. Mums. Tror det var första gången jag åt pizza på 6-7 månader. Gott! Skönt att sitta ute i solen, mysigt var det. Tussie var också med, hon gick runt lite på tomten och var så nöjd. Vill också ha hus..Tog lite foton men glömde min kamera där..

Är nog för att jag är trött idag, sov inte mycket inatt och när jag väl sov vaknade jag till hela tiden. Gick upp kl 10 och städade.

Imorgon ska jag vara vid Oskarsparken kl 10, på en ekonomibyrå, för att få reda på om de vill ha mig eller inte. Spännande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0